Eilen agsareeneissä rengas ja okseri. Ei meillä hyppäämisessä mitään ongelmia ole. Tehtiin sellaista kahdeksikkoa yhdellä esteellä ja senkin Doris taitaa hyvin. Mun pitää vaan itse yleisesti olla tosi tarkkana käden ja kropan kanssa, koska Doris seuraa sitä ihan sikana. Otettiin muutama hyppy-putki-hyppy-yhdistelmä. Ja tässä nimenomaan ongelmana oli putken jälkeinen hyppy, jotta sain Doriksen hyppäämään sen. Tuli lähinnä mun luokse eli meni esteen vierestä ei hypännyt. Autto katse omaan käteen ohjattaessa esteelle ni meni. Hohhoi..me ei kyllä ikinä kisata :D

Päätinki nyt, kun tuo Doris on niiiiiiiiiiiiiiiin kiivaasti seuraamassa mitä ympäristössä tapahtuu, ettei tokoilla juuri lainkaan, ainakaan ulkona. Mä en jaksa olla koko aika huutamassa sitä takaisin kun se juoksee räksäten ties mihin. Eikä siinä tokoilussa sit oo mitään iloakaan siinä mielessä. Eli kisaamaan ei ainakaan mennä tänä vuonna. Höh =(

Nessan sen sijaan oon ilmottanu kahteen toko-kisaan, Lietoon ja Poriin. Tavotteena on saada ne ykköstulokset ja TK1-tunnus, mut ei tosta voi olla ikinä varma ;) Nessa on ihan hirmusti parin vuoden aikana kasvanu, siis henkisesti, että oon ihan tosi ylpee siitä. Ei mun koirilla taida olla mitään asiaa kisaamaan ennen kolmea ikävuotta :D

Hertta opettelee perusjuttuja. Maahanmeno on sen bravuuri. Sivulle tulossa on hiomista. Se piru on niin kiinni siinä namussa että raapii mun kädet naarmuille. ;)